söndag 12 augusti 2012

första tavlan hänger på väggen...

... söndag, det har gått 12 dagar sedan jag flyttade in i min "nya lägenhet"... och jag börjar vänja mig vid de nya väggarna, ljuden i huset och gatan utanför fönstret i köksvrån... träden är gröna även här ...

Tankarna finns i mitt huvud men skrivandet har lugnat ner sig... har inte hittat någon stig ännu att gå på... och orden faller i glömska innan de kommer ner på papper... bra eller dåligt?


Gav mig upp och klättra på en vägg här om dagen... ja inte någon vägg i huset utan ute i skogen ... en berg vägg... sten. Vill mer, var kul ! och min höjdräddsla var som bortblåst. Ja, det var väl något jag tänkt göra en längre tid... 15-20 år eller så... och så kom tillfället... kanske inte för sent att hoppa fallskärm heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar