torsdag 1 augusti 2013

Trött

... första veckan efter semestern flöt på. Jobbade inte med mitt ordinarie skiftlag... plötsligen fanns det folk runt mig som pratade, var trevliga. Nu vet jag inte om det är värmen, hettan ...ja, hettan i dubbel bemärkelse i miljön på jobbet. Eller om det är tristessen av ... med attityden, beteendet i mitt skiftlag. Som tagit pusten ur mig, fått mig att bli trött, tröttare, tröttast. Men tröttheten har gått över förr, så den försvinner...

Vill verkligen att det här tar slut. Jobbigt att bli arbetslös, men denna "väntan" är hemsk.
Var hos min jobbcoach i går... kan bli en del kurser nu mot slutet. Välfyllda veckor inför tomma dagar.

Första Augusti, höst... eller sommar?
Såg några röda löv på marken när jag vandrade i parken ner till jobbet... röda!... ja och så flera gula... Min kamera ligger hemma. Undrar varför den inte är med... har legat på hyllan i hallen över en vecka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar