onsdag 30 oktober 2013

vecka fyra och snart fem...

... veckorna springer i väg... känner mig som en ballong, som flyger omkring och vet inte vart... ibland stiger jag, högt över marken i hopp om arbete. Men så sticker något hål på förväntningarna och jag faller trasig ner, det gör mig trött.

Dagarna går, jag vandrar långa promenader, gör uppdateringar på bemanningsbolagen, söker jobb och uppdaterar bostadsköer i olika städer!

På fredag ska jag skicka in min första rapportering till arbetsförmedlingen, blir en lång lista på aktiviteter, några sökta jobb, och jobb som jag fått tillbaka med orden "vi tackar för visat intresse, men tjänsten är tillsatt av annan sökande".

Nu ska jag laga ihop mig och blåsa in lite luft och .. nä, inte stiga för högt känner att lagningarna inte håller för det i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar