torsdag 16 februari 2012

I dag har jag överskridit min budget...



...  elva timmars frånvaro från landet. Torsdag är, min sociala dag med busstur till samhället, besök på arbetsförmedlingen och biblioteket, buggkurs och handla veckans mat.




Satt tre timmar i dag på biblioteket... först dagstidningen och sedan en bok...

Buggkursen är kul, men oj vilken dålig taktkänsla en del killar har, och deras armarna är som kokt spagetti jag vet inte vad de tänker, jag kan inte läsa tankar, styr gör de inte.

och så Lyxade jag i dag !!! ... har inte plockat ögonbrynen och färgat dem sedan jag blev arbetslös för sex månader sedan... har inte råd, men känner mig halv död. Så jag struntade i att jag inte har råd och bara gjorde det jag ville... Hoppas nu att lite färg kan få tillbaka lite av livet. O så fick jag underbar massage i hårbotten under tiden färgen verkade... så skönt... men 250 kronor fattigare.


Men nu är jag hemma igen och kudden väntar...
och jag väntar... på nästa torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar