lördag 18 februari 2012

Mitt liv för ett år sedan...


Sitter i morgonrocken, det snöar ute klockan är snart ett på eftermiddagen. Jag tänker tillbaka ett år i tiden. Full av förväntningar började jag på en folkhögskola... fortfarande trött... men ville ... ville så mycket....





Flyttade in i ett rum på skolan...
ett litet rum ...
tre gånger tre meter...







... snö, snö







  Växer det inte blommor...
      då fixar vi snöblommor.










skogen ...









Potatis... eller... Morötter..?




... Vitlök !

... OK






Vi grävde fram ett växthus...



 men ... nu sitter jag i min etta på landet och utanför fönstret faller det ny snö...

snöflingorna har bildat bomullsliknande tussar som dansar ner mot marken... det blåser lite.



Ska klä på mig, och gå ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar